TVÅ frågor!

Har nämligen fått några frågor om vem Linn,Lady & Aisha är och vilken blogg jag mer bloggar på. Det ska ni få reda på här ;)
 
Linn är en as go tjej som är dotter till mamman som äger Ior. Hon är 14 år (1 år äldre en mig) Har en egen ponny som heter Chick Lady som är f. 2009 alltså väldigt ung. Hon är under utbildning. Chick Lady kallar vi oxå för Lady. Sen rider hon oxå Aisha som är mammans foder häst. Hon är ca 1,70 i mnkh. Hon är 9 år och när Linn har vuxit ur Lady så blir det förmodligen Linn som ska rida Asiha. Men just nu så är Lady halt. Hon har blivit sprakad. Så rider Linn ganska mycket på Aisha. Bjuder på lite bilder på Linn & Lady + några på Aisha och Linns mamma!
 
Linn på Lady (skäcken) Linda på Aisha i bakgrunden. + Iors snygga rumpa ;)
Linn & Lady!
Linda och fina Aisha :)
 
Och sista frågan var vart jag mer bloggar! Jag och Línn har nämligen startat upp en blogg. Dock har vi inte riktigt kommit igång, men ni kan komma till din bloggen om ni klickar här! :D
 

Kommentera här!

Kommentera gärna här!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0