På väg till hästen

Godmorgon, detta inlägg är tidsintställt för just nu sitter jag i bilen på väg till stallet! I stallet idag blir det en uteritt med Linn. Sen ska jag putsa Ior's sadel och läder grimma. Samt. ska jag och Linn leta reda på nya ridväger. Skoj! :D På eftermiddagen ska jag tydligen fiska! Haha! Jag = fiska? Jag är lixm livrädd för fiskar hahaha. Får se hur det går, lovar att ta lite kort. Ev. nån film som jag bjuder på senare under dagen :) När vi fiskar (mamma,pappa&brorsan+lilla jag) ska vi oxå grilla korv med bröd. Ska bli jätte mysigt. Vi är nog borta några timmar. Sen på kvällen ska kanske jag och Jenny åka o bada, beror väl på hur sent det blir. Men det kommer bli jätte bra! I morgon så åker jag och familjen med en annan familj till LISEBERG wohoooo :D :D :D :D
 
Vi höres, mumsiga inlägg under dagen. Missa inte ett ända!
Jag och jenny NORWAY 2012♥

Kommentera här!

Kommentera gärna här!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0