En viktig fråga till er

Jag har sån himla blogglust just nu men inte på denna blogg. Så jag har en fråga till er. Tycker ni att jag ska blogga på den här bloggen men de blir mycket mindre uppdatering, eller ska jag skaffa en ny blogg som jag verkligen ska SATSA på. Ert val..


Kommentera här!
Postat av: Jessica

Gör som du själv känner...varför inte radera alla inlägg på denna blogg och göra om designen & om du vill! Börja om på nytt liksom, fast på den HÄR bloggen. Byt inte portal om du redan har läsare här!
Bygg upp & stanna kvar. Kämpa upp nåt som du sen kommer va stolt över :)
Det är fortfarande upp till dig ändå ;)

Lycka till!
Kram från Jessica <3 www.jessicakurzeja.blogg.se

Svar: du är jätte smart! men de är de att jag har tröttnat på den här bloggen o namnet osåå... har typ inga läsare nu för jag bloggar ej :( <3
lericsson.blogg.se

2012-08-13 @ 14:57:42
URL: http://jessicakurzeja.blogg.se
Postat av: Jenny Benny

Varför göra en ny istället för att bara gör om den här? eller ska du byta bloggportal och allt då oxå? :)) <3

Svar: gillar inte namnet på denna blogg.. :/ <3
lericsson.blogg.se

2012-08-13 @ 19:27:05
URL: http://jennyljungkviist.blogg.se
Postat av: Fanny börjesson :)

jag tycker du ska ha kvar den här bloggen! du byter ju rätt ofta( enligt mig, menar inget elakt såklart) du tappar NOG läsare om du byter, men det är vad jag tror"!<3

2012-08-15 @ 11:07:37
URL: http://fannyboorjesson.blogg.se

Kommentera gärna här!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0