Aisha och Lady

Hejhopp! Idag red jag båda Aisha och Lady. Jag börja rida Aisha och Linn red Lady, först red vi ut en sväng. Red på gärdet mot en liten stig vi hittat, red ner för en ganska så brant backe. Sen kom vi fram till ett badställe. Men hästarna var inte så sugna på att bada idag, så efter ett tag red vi upp för backen och tillbaka mot gärdet sen bestämde vi oss för att rida i paddocken lite. Så Linn lärde mig LC:1 ! Så jag red den med Aisha, sen prova jag den med lady oxå. Båda var jätte duktiga! I morgon ska jag hoppa Aisha lite och lady hoppas jag!! Varför jag inre rider Ior nu är för han har tappat 3 skor :/. Hörs i morgon mina vänner! Och förresten tack för kommentarerna i frågestunden, vill ha några till innan jag kan svara i ett videoinlägg! Pusshej (gammal bild på mig & Nemo)


Kommentera här!

Kommentera gärna här!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0